Rawatan Untuk batu hempedu - Sebelum Anda Cuba Pemecatan Pundi hempedu, Cuba ini!

Rawatan Untuk batu hempedu - Sebelum Anda Cuba Pemecatan Pundi hempedu, Cuba ini!

Kebanyakan orang tidak berfikir dua kali untuk membuang pundi hempedu mereka. Tetapi sebelum anda membayar beribu-ribu dolar untuk pembedahan, anda mungkin ingin mencuba rawatan untuk batu karang. Selain menjimatkan pundi hempedu anda, anda juga boleh menurunkan berat badan, rasa lebih sihat dan mencegah batu masa depan.

Jika anda tidak dijual lagi, anda mungkin mahu mempertimbangkan ini ...

Dalam kajian jangka panjang, orang-orang yang mengeluarkan hempedu pundi-pundi mereka lebih cenderung untuk didiagnosis dengan usus dan usus besar. Penyelidik berkata ini adalah kerana hempedu titisan yang berterusan yang biasanya akan diadakan oleh pundi hempedu. Oleh itu, doktor kesihatan semula jadi yang paling bersetuju bahawa pembedahan perlu menjadi pilihan terakhir anda sebagai rawatan untuk batu karang.

Rawatan Rumah untuk batu hempedu - 5 Tips

Terdapat banyak perkara yang boleh membantu anda memulakan rawatan di rumah anda untuk lulus batu karang. Berikut adalah 5 tips yang akan membantu anda memulakan.

1. Tabiat gaya hidup adalah penting untuk melihat. Berat badan berlebihan adalah petunjuk utama untuk disahkan menghidap penyakit ini. Oleh itu, melakukan perkara-perkara seperti bersenam atau hanya akan berjalan-jalan boleh menyebabkan batu anda beralih dan membuat mereka lebih cenderung untuk lulus. Kehilangan berat badan adalah juga cara yang baik untuk membantu batu pas jika anda kehilangan kurang daripada 2 paun seminggu. Berat badan yang drastik sebenarnya boleh menyebabkan lebih banyak batu dalam pundi hempedu.

2. Diet anda sebenarnya adalah salah satu aspek yang paling penting tentang rawatan di rumah untuk batu karang. Peraturan asas ibu jari adalah untuk makan makanan yang rendah lemak dan makanan serat tinggi. Oleh itu, elakkan daging merah, tenusu dan makanan segera. Sebaliknya, makan banyak sayur-sayuran, bijirin penuh dan kekacang. Sebenarnya ada lebih 30 makanan yang boleh membantu flush batu karang! Kebanyakan mereka adalah buah-buahan asli mentah dan sayur-sayuran.

3. ubat Vitamin juga penting untuk melawan batu karang. Sebagai contoh, menambah vitamin C, juga dikenali sebagai asid askorbik, akan membantu menukar kolesterol ke hempedu tidak berbahaya. Oleh kerana batu-batu yang terdiri daripada kolesterol, ini boleh memulakan proses melarutkan.

4. Akhir sekali, batu hempedu ubat semula jadi dan juga sangat popular dan amat berkesan. Milk thistle adalah tonik hati yang akan membersihkan hati dan merangsang pengeluaran hempedu. Penyelidikan juga menunjukkan bahawa ubat ini juga boleh membantu mencegah batu daripada membangun. Jumlah yang disyorkan ialah 600 mg ekstrak thistle susu setiap hari.

5. Mendidik diri sendiri! Sebagai contoh, ia adalah hakikat bahawa membersihkan hati, pundi hempedu dan usus besar secara drastik akan meningkatkan peluang anda untuk lulus batu karang tanpa rasa sakit terbukti. Mujurlah, anda boleh mengepam atau membersihkan ketiga-tiga sistem ini dengan satu membersihkan. Ketahui lebih lanjut mengenai langkah demi langkah pada ubat Laporan batu hempedu Remedy kami.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar