I Found New Semua Teknologi Asli untuk melindungi kita daripada kulat dan bakteria

I Found New Semua Teknologi Asli untuk melindungi kita daripada kulat dan bakteria

The Cedar perisai yang melindungi anda daripada acuan, bakteria dan banyak lagi.

Penggunaan semula jadi Cedar minyak telah wujud sejak zaman Mesir purba, di mana mereka menggunakan minyak dicampur dengan herba untuk mencelup pembalut yang digunakan untuk melindungi dan memelihara mumia mereka. Mereka juga digunakan untuk merawat dan memelihara hiasan keranda keranda kayu mereka yang dikebumikan mati suci mereka. Penggunaan ini dan lain-lain lagi telah ditulis mengenai banyak kali sebelum ini, termasuk beberapa kali oleh saya sendiri sebagai Pengarang. Walau bagaimanapun, hanya baru-baru saya dapati satu lagi kegunaan penting untuk minyak keemasan ini dan yang satu ini boleh berkhidmat untuk memberi manfaat kepada orang mana-mana.

Dengan memperkenalkan campuran dengan teliti dicampur semulajadi Texas minyak cedar ke dalam sistem penyebaran yang direka khas, keputusan yang dihasilkan agak menakjubkan. Atas prinsipal yang sama dengan minyak dan aromaterapi pelbagai peresap penting, tetapi tanpa memerlukan sumber haba, sistem baru ini revolusioner nampaknya menghantar sesuatu seperti kabus kelihatan. Apabila saya bercakap dengan Cedarshield mengenai produk ini, saya telah dinasihatkan; "The kabus kelihatan terdiri daripada molekul paling kecil sekali yang lebih kecil daripada lima mikron yang boleh menembusi walaupun dinding dan ini merupakan kunci kepada kejayaan yang luar biasa dalam apa produk ini menyediakan." Apabila dipasang di rumah atau pejabat dan dihidupkan, penghuni mendapat faedah daripada penghapusan lebih 97.5% daripada spora acuan, bukan sahaja di udara tetapi walaupun di dinding dan struktur juga. Ia juga menghapuskan lebih 90% daripada semua bakteria, di udara dan di setiap permukaan dalam kawasan yang dilindungi. Ini dengan sendirinya adalah agak luar biasa tetapi kemudian saya mendapati ia juga menghapuskan banyak pencemaran bahan bawaan udara lain sepenuhnya dan juga mewujudkan halangan terhadap serangga dan pepijat. Saya sendiri telah mencuba sistem ini dan ia benar-benar berfungsi dan ia membuat perbezaan yang besar kepada kualiti udara dalaman Saya kini bernafas dalam.

Dari kajian saya, saya mendapati bahawa lebih 90% daripada semua udara dalaman sudah dicemari oleh zarah bawaan udara, spora kulat, virus, bakteria dan sebagainya. Kualiti udara dalaman adalah salah satu punca utama Sindrom Bangunan Sakit (SBS) dan untuk jumlah yang besar masa kerja hilang oleh orang pulang ke rumah rasa sakit. Saya juga mendapati bahawa di Amerika Syarikat sahaja, lebih 40,000 orang sebenarnya mati setiap tahun akibat penyakit yang disebabkan oleh atau berkaitan dengan kualiti udara dalaman. Malangnya, saya tidak boleh mengiklankan sistem baru ini di sini tetapi cukup untuk mengatakan, saya fikir ia adalah sesuatu yang benar-benar semua orang harus mempunyai untuk rumah mereka dan tempat kerja mereka juga. Mungkin juga bangunan awam, hotel pasti dan tempat-tempat seperti Stadium, Arena dan Movie teater harus mempunyai unit-unit ini dipasang untuk faedah berterusan pelawat dan pelanggan mereka. Saya juga mendapati bahawa pembekal mempunyai unit untuk kedua-dua bangunan domestik dan komersial, jadi sejauh yang saya tahu, tidak ada lagi apa-apa alasan bagi orang-orang yang mempunyai untuk mengalami jangkitan atau acuan toksik disebabkan oleh kualiti udara dalaman. Orang-orang Mesir purba mungkin telah datang dengan resipi mengenai penggunaan Minyak Cedar, tetapi seseorang kini telah menyempurnakannya ke tahap yang akan memberi manfaat kepada kita semua dan lebih-lebih lagi pada hari-hari yang semakin meningkat pemanasan global. Seperti udara luar panas, kualiti udara dalaman berkurangan lebih dan membawa masuk lebih banyak bakteria dan spora. Bagi saya, produk ini adalah pemenang sebenar dan mungkin salah satu yang terbaik semua produk hijau lagi diperkenalkan. Sebagai negeri sastera dan bahan pemasaran mereka, Breathe EZ, Breathe Selamat. Saya bersetuju sepenuhnya dengan mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar